Alla inlägg under juli 2008

Av Margareta Gustafsson - 7 juli 2008 19:18


Ja nu har ww-08 varit...en helt underbar helg med trevligt folk, fina hundar och bra väder...men vad skall man se fram i mot nu??!!

Känns lite som efter julklapps utdelningen på julafton när man var liten...ja ha och nu då =P


Jag är nöjd med Olis resultat i helgen, Very god på lördag och Exellent på söndag..han är inte alls färdig än, behöver både mera kropp och päls..men det kommer och det var bara kul att delta =)


Skulle fota jätte mycket tänkte jag...men satt och surrade med folk så det vart inte så mycket fotat som jag tänkt =/...detta är från Stäket på lördag...tog 3 kort på söndag...trodde inte det skulle synas något på dom...så jag la ner det försöket snabbt, men ser i dag att det går att få dom sebar ...ångrar så klar att jag inte fotade mera då.........!

Juniorklass vinnaren och olis...


Jag älskar min kille...och vill inte byta honom med någon av dom andra snygga hundarna som var där =P..men inte är matte någon Dag Lökken som handler =0P

Bravo's One in a Million..snygg ryskägd amerikansk född ukl hane....svart hund...svår fotad=/


Tokie Time Will Tell  Polsk ägd Tailands född hane, vinnare i ukl.

Ja det är inte lätt att få bra kort från ringside....men detta är dom 3 ukl hanarna med exellent!

Ökl hanar spankägda chriscendo constantine först, norska Chevy Steal the Show och Cimarosas a New kind of Man.

Chrischendo hanen först, Rose-Mari o Mani och Rita med Silver Wolf alla med Exellent.

Manis rumpa, Ritas Wolf, Soffie's Da´Vincy och Tirhan Foo Fighter, Exellent hundar.

Rumpan på Soffie's hunden, Tirhan foo fighter och Ulla med Vit-Väktarens Nicke nyfiken..alla väntar dom på vilka 4 som skall placera sig...Vinnare blev Soffies hunden, 2:a Nicke nyfiken,3:a Tirhan Foo Fighter och 4:a Chriscendo Constantine.

Dom 3 champion hanarna med exellent, Jan-Shars Trump Card, Mussebo's Bernhard och Noble Art Do's and Dont's

På språng...och vinnare blev DoDo, 2:a Trump card och 3:a Bernhard.


DoDo blev till slut BIM , BIR blev Snygga Soffie's Queen Bee..men då hade jag lagt kameran i väskan sedan länge =/ 

Sista bilden blev på Linda med Mitas Ici i juniorklassen...inte heller hon var i WW kondition, men då vi inte ställer för att vinna bara utan för att det är kul! så tog vi med våra hundar ändå och är nöjda med deras prestationer =0))


Så till söndagens och WW-08 korten...dom 3 jag tog....

Fredrik med Egon först sedan Fon's Glamourous

 Fredrik, Fon's hanen och Bernhard.


Gun-Lis med Bernhard, Elisabeth med DoDo, Eva McQuiston med Pom-Classic king of Spades och Dag Lökken med Snoopy..Snoopy blev BIM och WW-08 BIR och WW-08 blev Pom-Classic Queen of Spades..Så GRATTIS Norge ni tog storslam!


Vill också Tacka Nilla som tog hand om mina småbusar Minna och Ärtan, och Sonja och Henry som tog hand om Skorpan o Diva utan er skulle jag aldrig kunnat åkt!!  TACK =0))


Nu börjar vi fundera....Danmark Herning WW-2010...får nog spara pengar och åka!! för det är så kul att se olika trimmningar och typer av hundar och prata med nya människor =0))...skulle önska att man kunde göra något liknande varje år!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards