Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Margareta Gustafsson - 17 augusti 2008 17:41


Helgens väder har varit STÅLANDE =0)) fler sådana här dagar tack!!

Sitter nu och väntar på killarna...dom kommer snart =) LÄNGTAR!!=P

Idag har jag kokat sylt..hjortron och lingon, bäst man rensar ur frysen lite så årets skörd får plats =)

Pappa plockar så mycket hjortron till mig, att jag inte kunnat ta hit allt...kan det bero på att när jag väl fått hit bären så "sparar" jag dom hela tiden till *bjudningar och övriga höjdpunkter*..så jag änvänder så lite...pappa han äter hjortron sylt på pannkakan varje vecka...det är vardags lyx=)


Plockade också lite mer än 1 liter blåbär på dagen "hundpromenad" vi har blåbär här i skogen, men jag har ingen bärplockar rygg =( så jag plockar några och går en bit osv....så på en 1 timmes promenad med jyckarna så blir det bara 1 liler..men bättre än inget =P


Men det känns ändå just nu att jag stått nerböjd lite för mycket..ändå står jag på knä mesta tiden =/ ja ja lite smärta får man ta!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards