Alla inlägg den 4 september 2008

Av Margareta Gustafsson - 4 september 2008 18:49

ÄR DET NÅGON DÄR UTE SOM ÄR INTRESERAD AV ATT KÖPA EN SÖT LITEN POM HANE PÅ HALVFODER?

FUNDERAR PÅ ATT SÄTTA UT DIVAS KILLE PÅ HALVFODER OM RÄTT MÄNNISKA FINNS DÄR UTE!

KRAV: DU FÅR EJ BO MER ÄN 10 MIL FRÅN MIG, EJ HELST HA BARN UNDER 5 ÅR, GÄRNA HUNDVANA OCH DU MÅSTA JOBBA/BO SÅ ATT HUNDEN EJ MÅSTE VARA ENSAM HELA DAGARNA.


SLÅ MIG EN PLING OM DET FINNS NÅGON INTRESERAD DÄR UTE...=0))

Av Margareta Gustafsson - 4 september 2008 18:40

I går fick smågubbarna vara hemma med mig hela dagen..tycker att vi inte hinner umgås så mycket om dom skall vara på dagis alla dagar...nu ÄLSKAR dom dagis...så hålla dom därifrån ofta vill jag ej!

Men i dag är killarna hos farmor o farfar, dom ringde i går och hadde lite kill abstinens =)..så för att stilla det så tog dom en heldag med gogubbarna.=P


Under tiden har jag putsat fönstren och haft Divas "små" busar ute...dom sprang och busade tills dom stupade till söms =0))

Hoppas detta väder håller i sig fram över helgen...då kanske vi skall ta oss en tur upp till Aspås och kolla på Open Showen för Golden.


Är vädret fint i morgon skall nog Mita och jag ta oss en tur mad alla hundarna i morgon...dom springer mycket mera då dom blir många!!=P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards