Alla inlägg den 6 september 2008

Av Margareta Gustafsson - 6 september 2008 19:48


Ja i dag har killarna och jag varit på deras 2:a hundutställlning!!! förra gången var i fjol vår på travet =/ men då jag inte gillar att kombinera barn med hundutställning kommer det dröja innan dom blir "tävlingsvana"...i dag åkte vi till Aspås på open Show för Golden.

Strålande väder =)..men jag kan ej skryta med att jag hängde med speciellt mycket i bedömmningen...som det nu blir när barnen är med=P...det är därför jag sällan kombinerar dessa "intressen" =) jag vill oftast kolla "lite" på hundarna i alla fall:P

Men vi träffade och pratade med många "gammla" vänner och hade en trevlig dag i solen =)

"Lägret" Sofie pratandes i telefon...Jenny var tyvärr på vift =) och killarna i action....

Sofie/Indra i ringen..tyvärr så blev hon ej bland dom 5 placerade...men nästa gång!!=)

Fick tyvärr inget kort på Frode så jag sätter in ett från i fjol =)Sämmre väder då=P

Frode blev 3:a i sin klass men tyvärr utan HP denna gång...och det var alla hundar från mig denna dag=P men då det var 4 år sedan senaste kullen så lär det bli färre och färre som syns ute =/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards