Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Åhhh vilken "rolig" helg ;I

Av Margareta Gustafsson - 30 november 2008 21:21

Vilken toppen helg vi haft...NOT!!!

Båda killarna är sjuka med 39-40 graders feber....så det har varit gnälliga och trötta pojkar =(

2 dagar innomhus inte presis det man längtar efter......

I morgon skall bilen till Brunflo och jag har kurs...så jag tackar gudarna för snäll mamma! *love*

Mamma kommer passa sina krassliga barnbarn hela dagen så jag får gå på kursen =) TACK mamma =0))

Sonja ställer snällt upp hon också... hjälper mig med jyckarna =)

Denna vecka är annars läkarbesök för Ralle på tisdag, (besiktning av bilen hoppas jag) bada och trimma Tuva o Ärtan...  hoppas att killarna blir friska till onsdag så planeringen håller så Mita kan hjälpa mig med trimmningen...jag tycker det är ganska trist att trimma =O


Fredag skall allt packas för avfärd till Stockholm.....har så tur att Eva ställer upp och passar Minna o Prussi och klippan Mita har damerna + Olle  :)


Ja ja nu får man hoppas allt går som man vill....återkommer med mera info under veckan ;p

 
 
Lillian

Lillian

2 december 2008 12:19

Huff og huff... Kjedelig å bli syk, og enda verre når barna blir syke...
God bedring.. Og lykke til på utstilling!!! :)
Krysser fingre og bein for deg!

http://www.machiggian.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Gustafsson - Torsdag 15 feb 10:22

Nu är Moas och Eddies killar 1 vecka gamla och mår prima. Moa Eddie Killarna. 3 sobla grabbar. ...

Av Margareta Gustafsson - 22 maj 2023 09:38

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063559418044

Av Margareta Gustafsson - 7 april 2023 11:50

Igår på Skärtorsdagen föddes en orange tik och en orangesobel hane, mamma Maya och barn mår bra. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 mars 2023 16:07


Maya är konstaterad dräktig och förhoppningsvis går allt bra med förlossningen i påsk, förväntar mig att det kommer 2 valpar. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 februari 2023 11:20

Nu är "Maya" Jackdow's Next Spice parad med underbara "Senya" CH Old Sweetland's Xenial Man, om Maya är dräktig kommer eventuella valpar att födas i påsk och vara leveransklar till midsommar. Maya. Hon är en liten tik med många trevliga detaljer,...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards