Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Margareta Gustafsson - 18 januari 2009 15:05

Gårdagens uppfödar utbildningsdag var mycket trevlig =)

Göran är som alltid en ödmjuk och kunnig kille ;)

Förlåt Göran att jag inte kan räcka upp handen och vänta på ordet som alla andra väluppfostrade deltagere! =P

Men han känner mig sedan långt tillbaka så han blev troligtvis inte överaskad att jag alldig BARA kan sitta och lyssna, utan måste tala om mina erfarenheter också...hoppas det var något som kom dom andra ill gagn! ;-P

I dag har det varit lite små pysslande bara...byta till nya ramarna på korten i köket, sätta upp nya lampan i sovummet osv.

Och som tur ringde Sonja och fick ut mig på hundprommis innan det blev för mörkt=)

Nu är det bara middag och väntan till 6 då killarna kommer hem igen =)


Sedan håller tangent bordet på att paja tror jag...vissa bokstäver är motstäviga..ma får trycka åde 3-4 gr inan det komer e bokstav..så ser texterna lite kostiga ut ibland beror det på att jag inte läst igenom innan publisering =P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards