Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Margareta Gustafsson - 8 februari 2009 18:17

Vi håller på dränkas i snö känns det som..har snöat minst 40cm tror jag i helgen..som tur är det kall snö så den är lätt..men jag har gärna tagit lite varmare väder än ca-15 och snö!!


Hundarnas alla fina stigar är översnöade dom kommer nästan inte ut på tomten för att rasta sig..försvinner i djupet =/

Kolla på Prussi när hon försökte göra en ny väg ;P

Så här ser det ut framför dörren alla i en hög och ingen vet hur dom skall lösa problemet:) Kolla snön vid staketet..staketet är 80cm högt!

Få se om jag har möjlighet att gå ut och skotta vägar till dom i morgon...tror knappast det!


Killarna o jag är faktiskt lite bättre =) så min morgon dag blir nog ej så tung ;P och då farmor är beredd för morgondagen med barnbarnen så kommer deras dag också att vara bra=0)


På tisdag kommer Felice hem igen efter att ha bott 3 år med Monica..det funkade inte lika bra att ha hund nere i V-ås som när dom bodde här =( Men ett nytt hem är redan fixat =) Eva o Tyson skall prova och se om hon passar i deras lilla flock =0))

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards