Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Margareta Gustafsson - 23 februari 2009 20:22

Denna bild på Olis o den glada trevliga domaren och lite av mig finns i dagens ÖP.

Av Margareta Gustafsson - 23 februari 2009 19:00

Fick ett trevligt telefon samtal från Härnösand i går, Katrin debuterade med Tuva-Virus sonen PimPim på inoff utställning i Matfors i går, och resultaten blev en strålande BIS-4 Placering =0)) Super jobbat!! Domare var Yvonne Brink...(har jag för mig ;/)

Duktig valpköpare som både trimmat själv och tränat bra =))


Annars så har jag bara varit super trött i dag...har nästan inte kunnat hålla ögonen öppna =0 sviterna från magsjukan som inte helt vill släppa sitt grepp... toan är min bästa vän ;P

På eftermiddagen lastade jag in barn, hundar och massa barnböcker i bilen och åkte till Maria Edler för "vårservice" på flera av hundarna =) som tur så behövde mamma vacciner sina katter så hon tog tiden före mig och stannade kvar som "barnpiga" TACK!

Så nu har Tuva, Diva o skorpan bättre andedäkt, Ärtan är patella kollad resultatet 0-1 ...tyvärr gick ett knä att luxera...=(

Rabies vacc till Ärtan, Olis o Minna så nu kan vi förhoppningsvis åka utomlands till hösten om vi vill.

Vägde alla småskitar när jag hade chansen..Skorpan 2.7, Diva 2.9, Minna 2.6, Ärtan 2.6, Olis 2.1, Prussi 3.0 och tjockisen Tuva 3,6!! Tuva bor hos min granne mest..så där jobbar jag hårt för att hon skall lära sig hur en bra pom känns i hullet..och förhoppningsvis lyckas jag till slut =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards