Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Margareta Gustafsson - 26 februari 2009 17:15

Dagarna bara går å går...försöker hitta en bra struktur på pluggandet, men då jag inte har bärbara datorn hemma än så är jag lite hindrad...kan ej sitta så länge som jag önskar utan måste lägga mig o vila ryggen =/

Och just nu är det massa som måste göras på datorn =(

Har fått godkänt på första inlämnings uppgiften i företagsekonomi i alla fall =9 men tycker det bara blir svårare o svårare...HATAR matte och företags ekonomi förutsätter att du kan % räkning och omvandlings tabbelerna på vikt, mängd mm..och det är sådant jag hatar med matte...så mycket man måste ha i huvudet!!


Just nu är Ärtan o Prussi "billiga" också...damerna har lärt sig hoppa över staketet =0 så jag har skottat o skottat runt staketet men dom bara kommer över ändå =}..har hämtat/jagat dom hela kvarteret 2 dagar nu...måste få någon som hjälper mig skotta ända ner till gräset runt HELA staketet..min rygg pallar ej det, har tagit biten mot gångbanan..men det är massa kvar......=(


I helgen är det Jörgens helg så då planerar jag att försöka få färdigt nästa veckas inlämmningsuppgifter i Kommunikation o företagsekonomi..så jag kan åka hem till moffa kanske redan på torsdag. =P


Men på söndag har vi Pom träff..låta alla hundar träffas o busa och ha lite vardagstrim visning =0)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards