Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Margareta Gustafsson - 3 mars 2009 18:37

I dag så har jag försökt komma i kapp med dom föreläsningar vi har på CD skiva, har ju inga högtalare på stationära burken och bärbara är ju i S-vall på rep...så jag började bli lite stressad av att inte kunna lyssna på föreläsningarna vi måste höra på, men då mamma hadde en gammal bärbar att låna ut, så har dagen tillbingats med dator på magen och lyssnandes på föreläsningar =)

Vädret har varit underbart i dag strålande sol från blå himmel och varmt =0)) så mitt på dagen tog vovvarna o jag en välbehövlig skogsprommis..man blir stel o kroppen o trött att sitta o ligga hela dagrna..så jag måste få in en rutin med rast mitt på dagen med hundprommis...det behöver vi alla!


Efter prommisen hörde jag Minna ligga o bita på något i hundsängen...och vad hittade jag där! Jo USB kopplingen från kamerakabeln!!! S**t hunden har legat i köket och bitit av den medans diskmaskinen gick och jag inget märkte...så få se när jag köper ny och laddar ner bilder nästa gång!


Kan i alla fall bjuda på en bild av killarna på väg till dagis strax före 8 på morgonen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards