Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Margareta Gustafsson - 14 mars 2009 20:15

I går lämnade jag in dom 3 A4 sidorna med dom olika budgetarna i sista inlämnings uppgiften i Företagsekonomin samt skickade även in det praktiska provet i datakunskap, så nu är alla inlämningsuppgifter klara=) och i dag har jag gjort det teoretiska provet i datakunskap det tog nästan 3 timmar av dom 6 man hade på sig, började vid 10.30 och var färdig vid 13.15 sedan ringde Sonja så presis så vi följdes på en solig promenad med alla jyckar i skogen.

Väl hemkommen laddade jag ner det teoretiska provet till Föratagsekonomi A det tog också ca 3 timmar men där hade man bara 4 timmar på sig=0 något matte snille är man ej! få se sen hur många rätt man har också.=/

Känns skönt att ha allt färdigt..så morgon dagen kan ägnas åt vila och friskluft!

Skulle ha tvättat i dag men skiter i det...den ligger kvar till någon annan dag=P

Men nu är man lite lullig efter alla värktabletter jag tagit nu efter jag blev färdig..ryggen känns!!

Hade planerat att börja reda ut Ärtans jobbiga päls..men det får vänta till i morgon eller någon annan dag ;)

Gjorde en köttgryta för att ha under nästa vecka i stället=)

Nä nu skall jag lägga mig i soffan o svulla godis och titta på melodifestivalen..i brist på något annat bättre;/


Så mycket ledigt kan man ha när man är barnledig......=P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards