Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Margareta Gustafsson - 24 mars 2009 20:17

Tänk vilken duktig bloggare jag varit ett par dagar =0 Kan det bero på att jag mår bättre nu då jag bara behöver plugga 50% ?? jag tror faktiskt det=P...går inte och har ont hela tiden och både jag och barnen är mycket gladare =0))

Går fortfarande och väntar på det nya schemat..så jag vet inte vilket av mina tre ämnen som förvinner för ett tag och vilka jag får kvar..men konsentrerar mig på Administration där det är deadline för första uppgiften på söndag..för om jag skiter i det och det blir det ämnet kvar kommer jag att få lite brått i slutet av veckan!

En bild på min ena säng kompis..jag har en mellan läggdax och ca 06.15 och denna mellan 06.15 till 07.15 då jag kliver upp..Olle är jätte snabb att borra ner sig i sängen så fort han får en chans =) Inte ens Prussis löp kan nästa locka han där i från;)..tror faktiskt hennes höglöp är över...han är jätte lung..är han inte värre än så här vid löp..skall jag inte klaga något mera på honom..min älskade lilla prins =0))

Killarnas torn bygge efter maten..visst är dom duktiga!

Sedan hittade jag båda ner bäddade i Ralles säng..dom skrattade och lekte så jag blev nyfiken vad dom gjorde..trodde dom som vanligt lekte med mina sängkläder..men inte! dom lekte med gosedjuren+traktor i sängarna och att dom var bebisar..kan ha med att göra att dom när som helst får en liten kusin ;-P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards