Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Margareta Gustafsson - 18 juni 2009 14:47

I dag tog jag mig själv i kragen och målade färdigt Friggeboden på utsidan..vädret har inte riktigt varit med mig nu i juni ;0 men i dag så var det uppehåll och skapligt så nu är det bara 2 brädor uppe på gavel som jag inte når som är omålade =)

Ca 15 min efter jag ställt bort stegen och färghinken började det regna....tala om att man hade tur ;p


Nu är det bara resten kvar....vindskivorna, fönster o dörrföder som skall bli vita, och så klart hela inredningen innomhus...där är bara gipsskivor där på väggarna..golv o väggar måste fixas, drömmen är att bli färdig till höst, men då jag inte presis är någon "handyman" så tar allt tid, fixar mycket själv bara jag försöker ;) men ensam och okunnig + dålig rygg = allt tar TID, men tids nog har jag nog min gäststuga/valphus färdigt =0))


I morgon midsommar och jag skall våldgästa mamma som vanligt ;P, vad gjorde man utan mamma ?? =)

Förhoppningsvis så kommer syrran med barn också dit :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards