Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Margareta Gustafsson - 23 juli 2009 20:34

Ja så har man besökt sin gammla arbetsplats...det är 7år sedan jag jobbade där för fullt och 5 år sedan jag fick sluta...och tyvärr kan jag inte säga att utvecklingen gått åt rätt håll där......nästan inga nya djur sorter vad jag kunde se...ok det fanns några små grodor och stora sniglar i tropikhuset...men annars så var det färre olika sorters djur än på "min tid"...men karusell området hade ökat med över 100%..så alla små killar fick åka massor!

Jag står fast i mitt omdömme...ÅK till Junsele Djurpark om ni barnfamiljer vill ha en fin lagom stor djurpark att besöka!!!

Jag tror det var 5 burar med dvärgsilkes apor i tropikhuset! på min tid var det 2...IFS bra att dom trivs och förökar sig ;)...men 5 st!!!!

bomullshuvuds tamarinen hade en ny fräsch bur i alla fall =)

Mina älsklingar Ringsvansade lemurer..var feta och gammla såg det ut som.....

Innan hemgång så fick dom åka en sak till....

barnen nöjda..men jag kan då säga det...Frösö Zoo får inte mig att hoppa högt!! slitet, nött och tråkigt, nej dit går vi inte tillbaka på länge ;P


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards