Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Härlig dag=)

Av Margareta Gustafsson - 15 september 2009 17:36

I dag har det varit en härligt solig och varm höst dagSkrattande

Mita var här mitt på dagen... kaffet intogs svettandes i solen på stugverandan, medan Olle fick kolla in Icy..hon löper och han är den utvalde kavaljernTungan ute men han var mera intresserad av sin dotter!!! Minna löper också ;)

Så nu väntar jag bara på att Ärtan skall löpa också, då har alla mina hemma boende tikar löpt klart för i år trloigtvisGlad

Då kan Olles liv bli som vanligt igen...och jag behöver inte varva hundarna ute, önskar att jag hadde 2 inhägnade tomter sådana här dagarObestämd

Sedan jag hämtat killarna på dagis så klippte vi gräsmattan, förhoppningsvis är det inte så många klippningar kvar innan vintern kommer!

Men vi önskar att det kommer fler sådana här dagar framöver..just nu är det +21 i solen på min framsidaFörvånad

Men för morgondagen har dom "lovat" normalt höst väder ca +8 och mulet!! Hoppas dom har fel ;)

 
 
Mita

Mita

15 september 2009 21:24

Ja, idag kan vi ju inte klaga på vädret. Jag funderar om jag ska höra med dig om det går att ha en stående bokning på din veranda ( jag vill också ha en veranda ). Ici och jag kommer till helgen igen, om det inte är bebisar på G förstås.

http://coxcombs.weebly.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Gustafsson - Torsdag 15 feb 10:22

Nu är Moas och Eddies killar 1 vecka gamla och mår prima. Moa Eddie Killarna. 3 sobla grabbar. ...

Av Margareta Gustafsson - 22 maj 2023 09:38

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063559418044

Av Margareta Gustafsson - 7 april 2023 11:50

Igår på Skärtorsdagen föddes en orange tik och en orangesobel hane, mamma Maya och barn mår bra. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 mars 2023 16:07


Maya är konstaterad dräktig och förhoppningsvis går allt bra med förlossningen i påsk, förväntar mig att det kommer 2 valpar. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 februari 2023 11:20

Nu är "Maya" Jackdow's Next Spice parad med underbara "Senya" CH Old Sweetland's Xenial Man, om Maya är dräktig kommer eventuella valpar att födas i påsk och vara leveransklar till midsommar. Maya. Hon är en liten tik med många trevliga detaljer,...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards