Alla inlägg den 19 september 2009

Av Margareta Gustafsson - 19 september 2009 23:46

Se vad jag hittade i min säng....var skall jag rymmas??Oskyldig

  

Båda låg i sin egna säng när jag la dom...men det händer ganka ofta att jag får "rensa" sängen när jag skall sova, då har någon av prinsarna eller som i dag båda smugit sig ner i min sängSkrattande

Av Margareta Gustafsson - 19 september 2009 17:39

Dagen började lite mulen..och dom hade lovat solsken så lite besviken var man allt! men mitt på dagen kom det vackra vädret =) Så i dag har killarna lekt ute med granntjejen Elis hela eftermiddagenGlad och jag har tömt bort alla blommor ur krukor och urnor! så nu är det officiellt höst på våran tomtFlört


Provade att fota Skorpans bebbar dom är ju 10 veckor på onsdag!!..tiden går så fort, men jag får behålla "Ragnar" 2 veckor till då kommer hans nya ägare och storebror Tico, skall bli så roligt att se Tico har inte sett honom sedan han var 10 v och ett litet svart knyteTungan ute

  

Ragnar

  

Och Hoppi..är ganska nöjd med resultatet!

Alla som fotat valpar vet hur svårt det skulle vara att gör helt själv!.... så att få detta resultat på första försöket..och det HELT på egen handCool *stolt över mig själv*Flört

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards