Alla inlägg den 30 september 2009

Av Margareta Gustafsson - 30 september 2009 14:39

Killarna har varit lite griniga och halvkrassliga sedan måndag...så dom är hemma idag också, i går behövde dom ju vara på dagis eftersom jag skulle på AF, besöket på AF gick fort..15 min! och nu skall jag ut och söka arbetstränings ställe..har provat ett ställe, hoppas på att få svar där snabbt...annars så skall jag prova ett annat i samma bransch(stavas??) vet ej om det är jobbet som passar mig??!..men det är inom en bransch där jag känner mig "henmma" och det skadar ej att prova och eventuellt utesluta!

I kväll är det föräldramöte på dagis, så momma kommer och passar prinsarna =)

Wille "lånade" min kamera och hade kul =0)

Rasmus i närbild...

   

En "lyckad" bild ;P

   

Willes egna fötter.. 

  

Avslöjad hur dom busar i mammas nybäddade sängFörvånad...ja det är smällar man får ta när dom delar rum med mamma än...om mamma(jag) fick "fingrarna ur rumpan" och fixade sitt egna sovrum! så fick jag nog ha sängen mera i fredFlört 

(Jag är avslöjad också att jag är en sådan som tar ur sängen, tvättar och sätter tillbaka påslakan settet nästan jämt ;)..förnyelse vad är det???!Obestämd)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards