Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Margareta Gustafsson - 17 mars 2010 18:32

I går fick jag panik efter maten    internet explorer i min dator hevererade, kom ej ut på nätet..hur klarar man sig utan dator??? Ringde i panik till föredetta svågern Tommy..hur gör jag??!!

Fick rådet att köpa PC för Alla och använda den skiva som följer tidningen för att installera Mozilla Firefox....och i dag är lyckan total  kommer ut på internet igen   Tänk att man är sååå dator beroende!!!  


En annan god nyhet som jag fått idag är att Försäkringskassan godkänt mitt 50% iga sjukbidrag äntligen  Nu är kampen äntligen slut, nu kan man i lung och ro söka jobb, och veta att det kommer troligtvis att funka med ryggen...kommer inte att tvingas jobba mer än kroppen håller.   


På lördag är det inoffen på F4 6 pommar anmälda    roligt att vi är några, om jag gissat rätt så är det 3 valpar, 1 hane och 2 tikar...men det blir en lång dag då vi går bland dom sista och mamma och Tora går som sista hund för domaren!

Får ladda upp med leksaker, godis, böcker och mycket fikabröd, så kanske prinsarna orkar vara snälla hela dagen  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards