Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Ledig fredag.

Av Margareta Gustafsson - 26 mars 2010 10:53

I dag är det ledig fredag...ja alla mina fredagar är lediga  super skönt att ha det så!

I går hade vi "fin" främmande från norge Hans kom för en kärleksstund med Olle..ja ni förstår väll att dert inte var han själv utan tiken som  hade en kärlekstund  


Och det var snabbt avklarat..snabbt möte i hallen och med lite assistans från Hans så satt dom ihop  men då jag inte vill att han skall åka såå långt och kanske inte få några valpar så fick han ta med sig Olle så han kan para fler gånger..Olle kan behöva en kärlekssemester i norge  


Men vi blev en hund till fattigare Bruno följde också med Hans till norge, så nu hoppas vi att han växer upp och blir ett bra kompliment i Hans flock 


Ferdinand skall flytta till kalix nästa helg...så då är det bara Pricken som inte hittat ett bra hem än  


Denna helg är barnledig, så det blir en lung och slapp helg  

 
 
Mita

Mita

26 mars 2010 16:56

Det där med korvgrillning är jag helt med på. Så vi kan ju bara hoppas på vädret då! Vilken tur Olle har då som fick åka på en kärleksresa. Dröjer nog inte så länge innan Pricken också får nya och egna föräldrar.

Kramar / Mita

http://coxcombs.weebly.com

 
Anette

Anette

26 mars 2010 18:29

Hej Maggan!

Hörde att vi får Pom tillökning i Kalix!
Kul! och riktigt bra med en gosse.
Han kommer att få det bra det vet jag :)
Ser fram emot att se han. Själv gillade jag Bruno bäst. Nu ska jag gå och bada min lilla isbjörn innför utställning i morgon.
Ha det gott
Anette

http://www.stromtassen.se

 
Ingen bild

Anette

26 mars 2010 22:16

ja så kan det gå här i hundvärden :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Gustafsson - Torsdag 15 feb 10:22

Nu är Moas och Eddies killar 1 vecka gamla och mår prima. Moa Eddie Killarna. 3 sobla grabbar. ...

Av Margareta Gustafsson - 22 maj 2023 09:38

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063559418044

Av Margareta Gustafsson - 7 april 2023 11:50

Igår på Skärtorsdagen föddes en orange tik och en orangesobel hane, mamma Maya och barn mår bra. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 mars 2023 16:07


Maya är konstaterad dräktig och förhoppningsvis går allt bra med förlossningen i påsk, förväntar mig att det kommer 2 valpar. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 februari 2023 11:20

Nu är "Maya" Jackdow's Next Spice parad med underbara "Senya" CH Old Sweetland's Xenial Man, om Maya är dräktig kommer eventuella valpar att födas i påsk och vara leveransklar till midsommar. Maya. Hon är en liten tik med många trevliga detaljer,...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards