Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Margareta Gustafsson - 17 juni 2010 11:15

en snutt till...

Snälla Ralle som vill hjäpa Wille jämt...

I går fick jag jobba 2 timmar på eftermiddagen...hoppas det blir mera framöver!

Midsommarhelgen ser det ut att jag kanske får någon dag  

Just nu håller vi på att tvätta hela förraveckans tvätt..slut på småkalsonger!

Och sedan på eftermiddagen skall vi åka mner till Nor och hälsa på Annelie, men först skall åkern på baksidan klippas...gud vad gräsmattan växer!


Av Margareta Gustafsson - 17 juni 2010 10:50

Nu har vi kommit hem efter en vecka hos Moffa, vi hade tur med vädret   innan vi åkte skulle det bli bara en dag enligt prognåsen, men det slutade med att vi hadde alla dagar "fint" med bara 3 små regn skurar som resultat och det är vi mycket glada för...sedan kan man ju diskutera vad fint väder är...men jag är nöjd att det brisade lite så vi slapp värsta myggen och det är ganska lagom att man kan gå utan jacka..när det blir VARMT då är det ju jobbigt att göra något alls  

Bildkavalkad....  Fika ute hos farmor på tisdag (kallaste dagen) efer en tur på affären..killarna lekte som vanligt   


 Lek i korridoren utanför fammas lägenhet. 


Wille hjälper moffa klippa gräset...Ralle tordes inte åka med! 

   Vovarnas hage..liten men duger för en vecka.

    Lek med publik

När jag var i Vännäs så var killarna med moffa, dom var och fiskade mm. detta var första fisken dom fick, avslutade dagen med att få en stor Id på ca 30 cm, men då blev Ralle jätte rädd! 



Vännäs turen....

Hoppi fick Ck 2 Bästa tik det var väll min enda vinst! 

 

Men då mamma var där så kan man ju säga att familje äran fixade hon så det räcker hela sommaren! detta är bilden då hon blir BIG 1...men hon slutade inte där..utan slutresultatet blev ju BIS 4....ojojoj hur skall man kunna matcha det  

Men nu skall jag tror jag sadla om och blr coch till  mamma i stället, det ger nog mera framgång   



Konsten att hitta rätt pinne att leka med i skogen  







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards