Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Margareta Gustafsson - 20 augusti 2010 22:37

Mios gullungar trötta efter lek    

Av Margareta Gustafsson - 20 augusti 2010 22:24

Fullspeckad veka har det varit..började i förra helgen att fixa badrummet, och äntligen är det färdigt, det saknas bara hängare och att jag kommit på hur jag vill ha det runt väggarna..vill inte att det skall bli lika mycket "skit" överallt som förut, så det skall inte finnas för mycket hyllor att ställa "ratet" på!

Men i måndags tog vi oss "semester" och åkte ut och fiskade med mamma och Ingvar, lite blåsigt och helt fisk tomt    men annars helt perfect!

     


I torsdags kom pappsen också och skulle hjälpa mig kolla på huset jag var intresserad av...nja blev hans utlåtende...så jag hoppar nog detta och kollar vidare! Bor ju bra förutom utymmesbrist och grannar lite för nära för alla "alarmhundar" jag har! 

I dag har vi varit och uppvaktat Filip som fyllde 3 år  


Och fått två tikar parade med 2 olika hanar...så om man räknar från dagens datum och frammåt så landar man på valpleverans på julafton!! Bra timat för att få stå med leveransklara osålda valpar   ja ja med hoppet är det sista som överger en   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards