Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Ja då var det söndag igen......

Av Margareta Gustafsson - 22 augusti 2010 21:18

Oj vad dagarna går fort! redan har denna helg skenat förbi.....

I går var vi på Ope flygfält på en heldag, MRF hade familje dag med godisregn, cover band, helekopter uppstigning, massa nya och gammla bilar, gratis entré på alla museum där uppe både flyg, garnison och bil.

Vädret såg inte så lovande ut på morgonen men efter ett tag så vart det otroligt soligt och härligt   Men så klart så låg kameran inte i ryggan som den brukar 

  utan hemma i sovrummet då man alltid hopps på att få en bra bild på valparna! 

    

Så jag kan inte dela med mig av alla fina bilder det skulle ha blivit av killarna och alla flygplan och bilar, utan bara denna på Minnas valpar!....Annelie och hennes barn var också där med oss.


På kvällen blev vi bjudna till Annelie och Mattias på Tacos   TACK! trevligt sällskap och barn som har roligt..det började regna innan jag åkte hem, och på väg hem så planade man genom vatten!! vägbulorna syndes ej under vattensammlingarna och det forsade längs vägarna..får väll läsa i tidningarna i morgon hur mycket det regnade men gissar att det var mycket på en kort tid!


I dag har vi inte gjort så mycket tvättat och klippt gräset och killarna har lekt med bästisen Elise  

 
 
N

N

22 augusti 2010 21:34

Kika gärna in på min blogg och se om den intresserar dig! :)

http://ndk.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

23 augusti 2010 00:01

Vilka sötisar det har blivit av dom. Nu är vi iallafall på plats och det börjar sakta men säkert bli ett riktigt hem. Känns lite konstigt att du är så långt bort, men vi får väl "surra" på telefon. Om du vill få tag på mig kan du ringa på Malins mobil, annars hör jag av mig när jag av mig mellan flyttkartongerna :)

Ha det så jättebra! Kramar i massor / Mita

http://coxcombs.weebly.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Gustafsson - Torsdag 15 feb 10:22

Nu är Moas och Eddies killar 1 vecka gamla och mår prima. Moa Eddie Killarna. 3 sobla grabbar. ...

Av Margareta Gustafsson - 22 maj 2023 09:38

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063559418044

Av Margareta Gustafsson - 7 april 2023 11:50

Igår på Skärtorsdagen föddes en orange tik och en orangesobel hane, mamma Maya och barn mår bra. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 mars 2023 16:07


Maya är konstaterad dräktig och förhoppningsvis går allt bra med förlossningen i påsk, förväntar mig att det kommer 2 valpar. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 februari 2023 11:20

Nu är "Maya" Jackdow's Next Spice parad med underbara "Senya" CH Old Sweetland's Xenial Man, om Maya är dräktig kommer eventuella valpar att födas i påsk och vara leveransklar till midsommar. Maya. Hon är en liten tik med många trevliga detaljer,...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards