Alla inlägg den 21 november 2010

Av Margareta Gustafsson - 21 november 2010 21:56

I helgen har det varit dubbelutställning i wången för SSRK,s raser var upp dit i går och kollade på alla fina Golden...och det fanns många fina hundar där i år, mycket fröjd för ögat  ... att få se några hundar från uppland i bland inte bara lokala förmågor.

I dag skulle jag ha velat vara där och hejja på jenny med Frode och Marwin..men en dag fick räcka! Vill bara gratta Jenny till 4 BH placeringen i dag i mycket hård konkurrans  och Frode gubbens 2 placering i veteranklass  


Muffen var förbi på ett besök kommer bo hos mig nästa helg, så kort kommer då!

Vägdes och väger ca 1700g en bra vikt tycker jag  


Klaras bebbar har fått sig vanliga vägning och kloklipp i dag...vågen stannar på ca 600g på dom tjockisarna..men det lär börja plana ut nu då dom börjar busa  

           

Nathalies Baloo 

 

Baloo igen! 


Skorpans valpar är 4,5 vecka i dag och väger ca 400g,  en under och en lite över   

Skorpan och Midas parningen tog sig nog inte på parningdagen...utan några dagar efter! så dom är som minst en vecka efter Klaras i utvecklingen, och det vill säga att dom sover och är tysta snälla barn mycket mera än Klaras  

           

Öron plaseringen ser lite konstig ut på alla kort   men det beror på att jag pep med ett pipdjur för att få dom att titta på mig...  


I morgon förmiddag kommer Olle hem  


Och Nova har börjat löpa så hon kommer paras om ca 14 dagar..Phu!! hade hoppats att hon skulle vänta ett tag till    Nu hinner jag nästa inte "vila" upp mig mellan kullarna!...Men hon blir ju snart 5 år så bäst att passa på innan foderavtalet går ut  

Och Mita kommer upp nästa helg så förhoppningsvis hinner vi träffas och umgås lite      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards