Alla inlägg den 29 december 2010

Av Margareta Gustafsson - 29 december 2010 16:16

I dag har jag badat och fnizzat till 4 av valparna, lillkillen får vänta till i morgon orkar inte fler i dag....och han är ju inte tingad än så han hinner jag 


I morgon är det veterinärbesikting nr 2 på dessa valpar..att ha leveransklara valpar till jul är ju ingen höjdare, då nästan ingen vill hämta då..utan efter jul och gärna nyår   


Tiken kommer ett trevligt par från Tröndelag och kollar på i eftermiddag, skulle tro att dom köper henne   ...hon är så söt och fin, skulle ju sparat henne själv om jag kunnat!


Har också bestämt mig för att jag inte skall behålla Klaras svarta tik hemma, utan hon skall jag deläga med Dominique på Md'Sign kennel, hon kan förvalta henne bättre än jag i nuläget och vi får båda det vi vill  



Provade att fota alla nybadade valpar..men att ta bra bilder själv är svårt! och av alla bilder jag tog tror jag det var bara en bild per valp som inte blev lite suddig  


Jaja...får se om jag får hjälp eller om det får vara..bilder är ju inte livsviktigt  

Baloo


  

Maks  


 

Svart tiken...vet inte vad hon skall kallas för än 


  

Skorpans tik  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards