Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Margareta Gustafsson - 19 mars 2011 16:38

Har jobbat 20 timmar denna vecka varav dom flesta på ons och torsdag, så den lediga fredagen var sååå nödvändig, då ryggen inte orkade något mera som tur fanns det skidåkning på tv   

Killarna är hos Moffa, han hämtade dom mitt på dagen i tisdags och när dom kommer hem vet jag ej   pratade med moffa igår och han var inte less på sina barnbarn än   Men här hemma är det lite tomt...saknar mina prinsar!

 



 I dag har Mingus...före detta Skrutten flyttat till umeå hoppas gammel farbror Bobby uppskattar kompisen han får   


Sedan har en av valpköparna till Novas valpar varit och kollat på sin kille i dag, han skall bo i Trondheim   


Efter en heldag med människor som kollar och gosat med dom så var dom så trötta att jag kunde fota dom själv...


Kille 3

  

Kille 1


  

Kille 2


Är mycket nöjd med dessa killar, min favvo i dag är kille 2...fast kille 3 är inte långt i från    


Jobbar fullt nästa vecka också så när fredagen kommer kommer jag att vara lika trött som i går troligtvis, men det är så roligt och trevligt så vad gör väll det att man får ta en vilodag i veckan och bara slappa, när man får jobba med så trevligt ställe!      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards