Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Margareta Gustafsson - 28 maj 2011 16:25

Nu är det inte många dagar kvar till resan ner till Mita och Pom specialen   Det är 81 pommar anmälda och jag hoppas på att man får se några nya godingar! har inga stora förhoppningar på mina hundars resultat...Olle i Ch klass...jag är nöjd om han får exellent men tar det ej för givet! Och så Standly killen...ja där är jag mycket nöjd om han får very good!

I går flyttade Ärtan hastigt och lustigt   Sandra som har Skorpan ville gärna ha en hund till och valpar är inte hennes melodi utan vuxna rumsrena hundar gillar hon    och då är ju Skorpan och Ärtan perfekta! så nu är det en hund mindre men jag vet att hon får det lika bra som skorpan fött det, Skorpan blev glad att komma på besök, men var snabb att springa ut i hallen när Sandra skulle gå...Du lämnar mig inte här! sa blicken  Skönt att se att hundarna snabbt finner sig till rätta i nya hem när dom inser att dom får mera uppmärksamhet där än här.....


Sedan har PM:t till Vännes lagts ut domar ändring för oss, passar mig perfect då jag hamnade i samma ring som mamma på så vis, mamma har 50% av alla Västgötaspetsar..2 anmälda   och jag har 2 av 6 pommar..Emelie har också anmält så där vet jag 1 till...undra vilka dom andra 3 är??   Moffa skall ha killarna så dom lämnar vi av på vägen upp på lördag..få se vilken av oss som skall backa med husvagnen   båda är dåligt tränade på det....  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards