Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Margareta Gustafsson - 8 maj 2012 22:47

I går natt började mammas Tora valpa...och hon var ju tjock så jag skämtade med mamma att det blir nog minst 9 valpar   ...men jag hade fel! det blev 11st..tyvärr så var en dödfödd så det är 10 kvar 6 hanar och 4 tikar!

Så är någon sugen på en toppstammad västgötaspets valp hör av er till mamma länk finns på min valparsida.  


 


Suddig mobil bild på en trött Tora med hela gänget, finafärger, båda svansade och svanslösa och inte speciellt mycket vitt på någon..några små vita tassar är allt.  



Mios valp bara växer och växer..mest på bredden tror jag    Hon har fått ett namn! hon skall kallas för Millan och heter Jackdow's One in A Million på stamtavlan och jag längtar tills hon flyttar hem..just nu bor hon med mamma Mio hos fodervärden Ulla    Ulla vill ju inte vara utan sin älskling så då får hon ha båda och det funkar ju super då hon inte bor så långt borta  

 



2 tikar parade nu hoppas jag på mera valpar i början av Juli..killarna har börjat busa igen efter ett litet avbrott för att jaga tjejer  ....man skulle kunna tro att Mick bott här jämt, smält in i våran familj från första dan sover i soffan och pussar barnen.  

 

Mick-Standly bus   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards