Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Margareta Gustafsson - 4 juni 2010 16:22

Har funderat många gånger varför man flyttade till Jämtland...värre kallhål finns knappast!!! Det blåser OFTA och då inga varma smekande vindar utan kalla fjällvindar   Nu vet jag ju varför jag flyttade hit...   jag fick ju mitt dröm jobb på Djurpark   Att det sedan tog slut efter 15 år med pajad rygg....ja det är smällar man får ta här i livet!

Nu har jag ju varit på Djuraffär i 6 mån, men tyvärr så är denna period slut fro.m i dag så nu blir det bara att jobba strödagar extra, nästa vecka har jag en eftermiddag   och midsommarhelgen .  jag får hoppas dom behöver mig mer i sommar  


Nästa helg är det Vännes så det är bad i helgen...men med detta kallväder ute (ca+10 och svinkalla vindar) så hoppas jag på bättre väder så jag kan vara ute!

Killarna är hos pappa och hundarna och jag tittar på dammråttorna och stöket och tror vi myser i soffan i stället.  

Hoppi har börjat löpa så Vännes nästa helg blir rolig för Olle!!!!! men vi åker ju för att se när mamma tar sitt 2:a cert  om allt går som vi vill.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards