Alla inlägg den 6 december 2009

Av Margareta Gustafsson - 6 december 2009 13:14

I går var snälla mamma här och hjälpte mig flytta ur gemensamma sovrummet och in i det Ingvar hjälpt mig göra i förrådet, så nu har killarna eget rum och mamma sover i "förrådet" med "ungdommarna", första natten är avklarad i nya summet för mig, det känns lite ovanligt att inte ha fönster, och att inte kunna höra hundarna ute om man släpper ut dom och lägger sig att mysa lite   Skäller dom och vill in hör jag det ej!

Nu återstår att se vad killarna tycker om att ha eget rum och tappa mammas närvaro på natten...(misstänker att det är mamma som har störst ågren!)  

  

Mitt sovrum...saknas konst på väggarna men med två små Picassos i familjen så kommer dom nog att fyllas snart  

    

Killarnas rum, det sakanas skrivbord och lite andra bra saker men det kommer så fort jag hittar något bra på blocket   Även där saknas det saker på väggen...men tyvärr så är det såå hårda betong väggar att det nästan är omöjligt att få upp något, man behöver en Hilti borrmaskin för att få hål  


Tyvärr så håller all den fina snön att tina bort   håller tummarna för minusgrader igen och lite lätt snöfall till veckan!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards