Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Margareta Gustafsson - 13 maj 2009 13:23

Wille är fortfarande sjuk, feber och allmänt förkyld =(

Han sover i min säng på nätterna och är varm som en kamin och snurrar runt som en centrifug...så min nattsömn är det lite si och så med just nu.

Så här tillbringar Wille sin dag, han sover och vilar i soffan och jag hoppas han tillfrisknar snart nu.

Ralle fick gå på dagis i dag, så han äntligen får göra av med överskotts energin =)


Men att ha sjukt barn är trist..hur skall man få dagen att gå när man inte kan göra nästa något?..i går städade jag och i dag bakande jag lite bullar ;P

Så nu sitter man här och njuter av nybakta bullar och kaffe =0))


Fick ett tråkigt samtal i dag från Daniella..Ebba har varit dålig ett tag och nu har dom hittat varför..hon har canser =(

Så i morgon skall hon få vandra till dom gröna ängarna...Sov gott Ebba!


Och tack för att hon haft ett så underbart liv hos er, Ebba har varit med på fågeljakterna på höstarna och apporterat fågel och tävlat i lydnad till ett LP1, hon är bara 7 år..synd på en så ung hund :-(

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards