Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Margareta Gustafsson - 27 februari 2010 16:51

I går blev Klaras bebbar 5 veckor...oj vad tiden går fort!

Gillar dess 3 killar dom har fina huvuden och är korta i ryggen med härlig resning   ...ja i alla fall som det ser ut i dag   

    

pricken...han har lite vita strån under bakfötterna!

 

Sobel killen...       

Svarten....ja jag vet dåliga namn, men jag är skit dålig på att hitta på!


Och korten blev ej så bra skärpa och färg på...batteriet på min kamera tog slut så jag lånade sonjas kamera och stälde nog in den fel  ..men bättre än inget!  


Annars så har jag inte gjort mycket i dag, gått på en härlig prommis med Mita och alla hundarna, och har en dejt med tvättstugan...dammsugaren är lite avis men han och jag tror jag tar våran dejt i morgon  


Är mycket bättre in min förkylning i dag  är nog nästan helt frisk förhoppningsvis på måndag!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards