Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Margareta Gustafsson - 25 augusti 2010 22:08

Nu värkar alla valpar vara tingade   Om inget oförutsett händer...

Dom kommer till 3 bra hem, två blir norskar men inte längre bort än dom blir Trönder   och den sista blir södermanlänning   


Provade att ta kort på Minnas valpar i går..men att ta kort på valpar utan hjälp är svårt ibland! vissa valpar bara står still och är snäll..men inte dessa   dom gillar varken kloklippning, borstning, tandkoll eller ståträning...envisa rackare  

 

Stor tiken som försöker slippa undan...  

Min lilla böna som inte alls ville vara med!

Killen orkade jag inte ens prova, då jag lessnat och kamera batteriet tog slut!


När jag skulle ladda ner korten i dag såg jag att mina små fotografer haft roligt på morgonen när mamma duschade    

Här är dom bra resultaten dom fick till...många bilder på tv:n..dom gillar att fota tv programen...Disney mm   Men visst är som fina mina gullungar..men i dag har dom varit lite busiga...regn ute och inget dagis för dom...slutar med ett besök på hälsocentralen och lite tape på Rasmus ögonbryn som sprack när brorsan släppte en gunga i huvudet på han, när mamma lessnat och skickat ut dom i blötan!        

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards