Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Fredag.

Av Margareta Gustafsson - 3 december 2010 22:50

Äntligen fredag...men undra om jag har hurrat lite för mycket om magparasiten...OK är väldigt glad över dom timmar jag fått vikariera denna vecka   men vill inte ha den i helgen för jag har INTE tid!

Magen är lite funky och toan har fått mig som kund lite oftare än normalt...men ingen stor fara än så länge!

I morgon åker jag och mamma efter Nova, sedan får hon bo hos mig fram till valparna har levererats sedan är hon Mitas hund till 100%

Hoppas hon får lika fina valpar denna gång som förra  


Valparna växer som ogräs, ja Klaras valpars viktupgång har mattats av som beräknat, och Skorpans går upp som planerat  

hoppas mamma hinner hjälpa mig att ta några kort på dom på söndag...vi skall baka tunnbröd så få se hur mycket vi hinner och orkar efter lördagen!!


Skorpans minsta kille är fortfarande otingad, en liten mörksobel kille och har troligtvis bestämmt mig till 95% att spara Klars Ebba inte Skorpans tik valp...har inte möjlighet att ha alla dessa valpar hemma...vill ha en Nova valp också    ...tänk om man bott i ett stort hus med stor tomt!

Hanen till höger är den otingade.


Den stående i mitten.

  

Här är tiken...  

 
 
sandra

sandra

7 december 2010 11:15

Hej! riktigt fina hundar och bedårande söta valpar:) jag är ute efter juste en pomeranian men befinner mig just nu i thailand till den första februari, är det många som har varit intresserade av den otingade hanen?

http://ssandralundqvist.blogg.se

 
sandra

sandra

7 december 2010 11:16

Svara gärna till min mail om du har tid:)
Sandra.lundqvist@hotmail.com

http://ssandralundqvist.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margareta Gustafsson - Torsdag 15 feb 10:22

Nu är Moas och Eddies killar 1 vecka gamla och mår prima. Moa Eddie Killarna. 3 sobla grabbar. ...

Av Margareta Gustafsson - 22 maj 2023 09:38

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063559418044

Av Margareta Gustafsson - 7 april 2023 11:50

Igår på Skärtorsdagen föddes en orange tik och en orangesobel hane, mamma Maya och barn mår bra. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 mars 2023 16:07


Maya är konstaterad dräktig och förhoppningsvis går allt bra med förlossningen i påsk, förväntar mig att det kommer 2 valpar. ...

Av Margareta Gustafsson - 18 februari 2023 11:20

Nu är "Maya" Jackdow's Next Spice parad med underbara "Senya" CH Old Sweetland's Xenial Man, om Maya är dräktig kommer eventuella valpar att födas i påsk och vara leveransklar till midsommar. Maya. Hon är en liten tik med många trevliga detaljer,...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards