Alla inlägg den 4 december 2008

Av Margareta Gustafsson - 4 december 2008 19:19

Måste dela med mig av Ralles bekymmer i eftermiddag.

Mamma sitter på toa...och det är ju en sysselsättning som måste ske med dörren vid öppen...småbarns föräldrar känner nog igen sig ;)


Och när Ralle står där och väntar på att mamma skall bli färdig...konstaterar han bekymmrat..men du har ju ingen "blinkeblink" (hans ord för "pinkelink")

hur kan mamma kissa då???  Vad svarar man på det ;0))

Av Margareta Gustafsson - 4 december 2008 17:30

I dag petade jag i wille en alvedon...fy på mig!!!! för att han skulle kunna gå på dagis...Ärtan skulle ju trimmas och möte på AF.

Mita trimmade Ärtan till en snygging =)TACK!!! i mina ögon i alla fall... skiter i vad alla anda kommer tycka!

Och det gick bra för killarna på dagis...ifs. kom dom ej dit förrän 10 och 11 är det lunch och 12 läggs dom att sova och mina killar sov fram till 15 då jag kom och hämtade dom...så ingen skada skedd=)

I morgon får dom vara hemma med mig...får försöka trimma Tuva ändå..det blir det, det blir....ser ej domaren hennes fina sidor...så är hon ändå min fina tuvaluva =0))

Jörgen kommer och hämtar prinsarna ca 15.30..och efter det är det hundutforsling och sedan avfärd mot Fränsta och syrran för första stoppet, bussen går kl 01.00 och beräknas vara framme vid 07.00, då kommer man att vara så där lagom mör;p

Skall försöka få några bilder tagna där nere...få se hur det går...vet hur det brukar vara kameran ligger så fint i väskan hela tiden,  den kommer man ihåg på vägen hem=O

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards