Alla inlägg den 31 december 2008

Av Margareta Gustafsson - 31 december 2008 17:26

Dagen har varit lite blåsig annars lagom kallt ca -1, killarna o jag tog en nyårsafton prommis i skogen på eftermiddagen..man vet ju inte hur mycket dom kommer smälla i kväll!

Mina vuxna jyckar är ifs. inte rädd för raketer...men jag vet ju inte hur dom unga reagerar...Prussi tror jag inte bryr sig =P..men Ärtan som är lite försiktigare kan ju bli osäker och smitta av sig till Minna..vill att dom skall vara ordentligt "avbusade" under dagen!

På väg in i skogen....

På väg hem höll solen på att gå ner...orange och fin himmel syns i glipan....


Annars är här nyårsdagen som alla andra dagar..vanlig middag  korv o potatis med grönsaker! bättre satsa på säker kort o ingen petar i maten..än att mamma får sin "helg middag" o killarna inte äter något ;)


Men vi lyxade till med glass till efterätt...Ralle o jag åt...Wille åt upp dom 4 godis bilarna som var garnering och ville inte ha mera sedan!..Huu vilka söt saks nissar man har ;-)  ligger 2 kex från i går också på bordet i vardagsrummet...kan detta vara mina barn!!! jag som slukar allt som är sött...alltså hämst mycket mera sötsaker än jag borde äta!


Ha en trevlig kväll och vi hörs 2009 =0))

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards