Alla inlägg den 9 december 2008

Av Margareta Gustafsson - 9 december 2008 20:00

Döm av min förvånging då jag är mycket bättre i dag, har kunnat äta lite utan att få dö ont i magen...så i kväll o i morron kan man nog svulla igen ;)


I morgon skall jag på anställningsinervju =O...det ringde en kille från ett företag dit jag lämnat in CV i höstas och ville träffa mig... tyvärr tror jag att dom jobbar mest med telemarketing...inget jag gillar =(...men dom hade lite andra arbetsuppgifter inom företaget, få se vad dom tänkt för något till mig!


Här kommer dom utlovade bilderna från s-holm...ingen super kvalité men bättre än inget;)


Morris vinnaren i junkl hanar fick CK och sedan certet =) och 2BH.

Midas 2:an i junkl hanar tyvärr utan CK.

Ukl vinnaren hane med CK.3BH

Ökl han vinnare med CK,4BH

Chkl vinnaren och vinnaren av BH och BIM

2:an och 3:an från junior klassen Kristinas Thea och Sofies China

Ett bättre kort på China.

Min finaste Ärtan som tyvärr inte blev bättre än 4:a..hon är bäst i mina ögon ändå =0))

Fick tyvärr inget kort på vinnaren, då hon trilskades så länge på domar bordet innan domaren fick se hennes tänder att vi lessnat att vänta ;O

Ukl tik vinnare med CK, Cert och sedan BIR =) en mycket söt tik i mina ögon!

Ökl vinnaren med CK, 3BT

Tuva just som jag skall lyfta upp henne på bordet

Tuva framför domar bordet hon fick tyvärr bara en slät 1:a men vi är nöjda med det..många fina ökl tikar =)

Har ej godtagbara bilder på övriga tikar tyvärr.....


Nu är det flera månader innan vi får åka på utställning igen =0...väntan kommer kännas olidligt lång...pest att man bor i denna landsända..Malmö och Göteborg känns alldeles för dyra alternativ för oss tyvärr... så det är bara att stå ut ;)


Förhoppningsvis får man någon löptik innan, så man har något att se fram imot =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards